Måttligt kul var det att sätta sig i en skållhet bil idag, så går det när jag inte har AC i Röda faran, men det var illa tvunget då jag skulle på KBT. Under mötet gick vi igenom papper som jag tidigare fyllt i, dock är det ett häfte jag ska fylla i igen för min kurator tror att det kommer ge annorlunda resultat nu. Det återstår att se. Det vi gick igenom visste jag redan. Det är ju mig vi pratar om, men det kändes ändå skönt att få ut det till någon som kan hjälpa mig att må bättre genom att ta itu med det. Det går framåt.

Jag gillar våra samtal. Dom är väldigt givande även om det är jobbigt att sitta där och rota i sina problem. Den sociala fobin är den vi arbetar främst med då allt mer eller mindre hänger ihop med den, men det har blivit väldigt mycket samtal iform av samtalsterapi istället, men hon är samtalsterapeut också så det gör inget har hon sagt.

