Jag fick något ryck för några veckor sen som jag inte riktigt kan förklara och det var att lägga ut lite kläder på Tradera. Visst jag fick 14 objekt av 18 sålda, men jag avskyr det. Jag avskyr att beblanda mig med Tradera. Det var verkligen med blandade känslor som jag överhuvudtaget valde att lägga ut något. Jag orkar verkligen inte med Tradera, åtminstone inte som säljare. Som köpare går det an, men nej säljare kommer det nog dröja väldigt länge innan jag orkar det. Möjligen att jag sätter ut tex en mobiltelefon eller dylikt så det känns som att det är värt besväret. Jag klarar inte av att det tar så mycket tid av en och i vissa fall får man tom sända ett flertal påminnelser…

Nu siktar jag in mig på drive-in loppisen på Täby Galopp med Therese istället och rensningen har börjat. Det får gärna bli en återkommande tradition. Snabbt och enkelt!

