Det har knappast varit min dag idag. Först hittar man inte hemnyckeln och när man väl är framme i Nynäshamn så upptäckte jag att inte hade med mig min handväska med körkort, kontokort m.m utan jag hade glömt den utanför ytterdörren hemma. Inte nog med det var det bara att stressa till receptionen för att inte komma försent till KBT mötet och hoppas på att man kunde anmäla sig där utan ID handlingar och det gick.

KBT mötet idag kunde varit bättre. Jag hade en halvtimme bara med henne, pga att det fanns egentligen inga tidder fören nästa vecka, och jag var tvungen att ta med barnen så det blev ytterst lite prat eftersom man inte kunde vara speciellt öppen och man fick prata lite kryptiskt, men så hade jag inte så mycket mer att tillägga då det i stora drag känts bra senaste tiden även om jag då och då får lite negativa tankar, men inte på samma sätt som tidigare och numera kan jag hantera dom mycket bättre. Resten av tiden blev att boka in fler tider under sommaren och jag kommer aldrig mer ta mig mig barnen på det. Var man inte stressad innan så blev man det under mötet.

