Jag ska helt klart sluta ha dator, mobiltelefon och digitalkamera. Det är inget för mig.

Dom går bara rent av sönder eller skadas på något sätt så dom inte fungerar som dom ska. Senaste på listan är min Sony Ericsson digitalkamera som jag fullkomligt älskar. Den har tydligen fått blåbärssoppa på sig av några barn, för sisådär 2 veckor sen dock pustade jag ur och trodde det bara hade kommit på snöret, men ack så fel jag hade. Nu när jag var tvungen att ladda batteriet så fick jag inte upp luckan och då kom minnesbilden av blåbärssoppan upp och jag tänkte bara inte nu igen. Jag fick be A hjälpa mig och tom han hade problem att få upp den (haha, vad det där lät nu!), men lyckades till sist gjorde han, men batteriet ‘ploppar’ inte upp som den ska. Med andra ord fastklistrad i torkad blåbärssoppa. Skit! Hur ska jag få bort den? Vad ska jag göra…

Jag ska sluta med alla j-a tekniska prylar känner jag… Vi får se när jag pallar med några tekniska prylar igen. Just nu är jag bara så fruktansvärt less. Vad går sönder härnäst? Fan!

