En dag kommer jag att ge ut en bok. Jag har velat det i många år och jag har även påbörjat den. Vissa av er har fått läsa delar av den. När den blir klar vet jag inte, men den kommer att bli klar. Jag har alltid varit duktig på att skriva. Som barn och tonåring skrev jag många noveller. Jag vet inte om det finns några bevarade, men det skulle vara kul om det fanns någon. Förr dök jag in i fantasins värld och drömde mig bort och fick nerskrivet mina drömmar och utlopp av min fantasi. Jag kan känna den känslan än idag då jag i mitt huvud brainstormar hur nästa del i den kommande boken skall skrivas. Jag har även planerat in nästkommande bok som blir en fortsättning på den första som är långt ifrån klar än. Just nu skrapar jag bara på ytan.

Nu när jag åter har fastnat i bokträsket så brinner jag mer för att få klart min första bok, men hur går man tillväga sen när man skrivit klart den och vill ge ut den och kommer det överhuvudtaget finnas folk som vill läsa den? Många frågor, men få svar.

