Handläggaren från Försäkringskassan ville prata om mina inkomster. Tydligen hade lönekontoret meddelat henne att jag endast arbetar 26%. Jag sa till henne att det inte stämmer, då jag har papper hemma på att jag arbetar 47%. Hon räknade sedan ut min årslön etc och kom fram till att det är 47% som jag sa, då jag arbetar 17 tim/v.

För ovanlighetens skull så var det en trevlig handläggare, så all heder åt henne! Det ska bli spännande och se när jag får pengarna från dom då det ändå är VAB dagar både för februari, mars och april som jag inte fått pengar för samt sjuklönen som bör komma denna månad, dock tror jag det kommer dröja ett tag till innan jag får mina pengar.

Inte nog med att det där har strulat till sig så har det självklart strulat till sig med CSN, då jag råkat fylla i fel så dom ansåg att jag inte var berättigad studiestöd+tilläggsbidrag under sommaren. Jag hade missat att fylla i under övrigt att kursen är uppdelad i två omgångar, men nu har jag ändrat det på nätet och hoppas på svar av dom inom kort.

