Jag är fruktansvärt sugen på att gadda mig igen. Den första jag gjorde var för 8½ år sedan och den senast jag gjorde det var i början av förra året och jag känner att jag vill bygga ut den, massor. När man dessutom kollar in Fades tatueringar så blir jag rejält sugen! Jag skulle även vilja ha fler tatueringar än dessa två och jag har några idéer i huvudet, men det gäller att skrida till verket också, men jag är på god väg. Jag tänkte mig försöka skissa lite själv till att börja med. Jag var duktig på det en gång i tiden, men i dagsläget vet jag inte då det var länge sedan jag gjorde det, men försöka kan man.

Något jag tycker är väldigt häftigt är att min morfar, som är 76 år,  gjorde sin första tatuering för en vecka sedan. Det blev ett porträtt på sin älskade hund som han var tvungen att avliva för njursvikt. Jag har ännu inte sett den, men jag har fått veta av honom att han är riktigt nöjd med den och omgivningen tycker den är vacker.

