Så klockren! Kökshandduk från Lagerhouse 29:-

Idag tillbringade jag en heldag på SKHLM med Hellyh. Vi var bland annat in i min älskade butik New Yorker som jag fann i Danmark för 2 år sen, men som inte hade dykt upp i Sverige då. Jag kommer helt klart ta flera turer dit. Vi fann galet fina saker därinne som toppar, skärp, sjaletter, byxor m.m. Vi var även in i flera andra butiker och fann lite smått och gott vi fastna för.

Vi virrade runt på SKHLM likt hönor i hönsgården som aktade sig för galna tuppar, i detta fall påträngande försäljare av bla Omega 3, Tele2 och något annat som jag inte minns. Vi pausade en stund efter allt rännande i butikerna med att luncha Foccacia med parma och mozarella och en iskall cola, för att sedan fortsätta runt en liten stund till. Jag kan lugnt säga att jag är helt slut efter den här heldagen, men det var väldigt trevligt och jag gör gärna om det igen. 😀

Idag är det 5 år sedan vi var med om en lägenhetsbrand och kunde ha brunnit inne, men jag kan ärligt talat säga att jag inte ägnat många tankar på det som jag gjort föregående år. Det jag menar är att jag inte har haft tid att tänka på det idag, men oavsett vilket jag gjort så finns ärren kvar efter den traumatiska händelsen. Jag uppmanar er alla att inte glömma släcka ljusen, för det kan medföra livsfara. Det går så snabbt när det börjar brinna…

