Får det lov att vare en jordgubbe?

Nu ska jag sätta mig i solen och bara njuta av det fina vädret. Det är inte ett moln på himlen och det är svårt att tro att det tydligen vankas regn imorgon. Jag hoppas det är felsägningar och att det förblir sådant här väder imorgon.

Jag ska passa på att skriva i Jag är bra-boken, då jag har missat de senaste 3 dagarna som förövrigt har känts bra, och mumsa i mig jordgubbar. Ev. blir det att jag även tar och passar på att läsa i Sommarbarn som jag började läsa för några månader sedan. Just för tillfället så har jag sisådär 3 böcker som jag läser just nu. De andra är Mera självkänsla av Mia Törnblom och Livsstrategier av Dr. Phil. Det är två ‘tyngre’ böcker så det känns skönt att ha en bok som är lite lättare. Jag funderar på att sälja iväg en del av mina utlästa böcker. Är det någon som är intresserad? Det blir i så fall ett eget inlägg om vilka böcker det gäller.

Glad sommar till er alla! 😀

