Idag och imorgon är det Bergadagarna. Det blev en liten sväng dit precis som förra året, men i år tyckte jag det var lite magert på marknadsfronten. Aja, jag fann ju i alla fall en del på Retrohuset innan, så glad är jag ändå.

Kultingarna på Bergadagarna 2009

J hade 40 graders feber igår och inatt, men imorse så verkade han lite piggare, men när vi kommer till Berga så var han brännhet igen, så vi var bara där en liten stund och han var mäkta imponerad av både hästar, grisar och kaniner fast han var sjuk.

Jag frågade A och M vad som var bäst och dom svarade i kör:

Alltihop!

Det jag personligen tyckte var bäst var grisarna och kultingarna. A tyckte vi skulle skaffa en sån, men jag tycker dom är lite väl stora, men en minigris har alltid stått på min önskelista. Det skulle vara något att hänga i julgranen eller inte, då jag tror julgranen ärligt talat kommer att tippa!

