Skruva för hand…

 Snacka om att man är förvirrad när man far till förskolan för att lämna barnen och det visar sig att det är stängt för planering. Jag visste det någonstanns i bakhuvudet, men har lyckats glömma det. Typiskt mig.

Självklart så skulle jag vara i skolan kl 9 och jag visste inte hur jag skulle lösa det, så i panik ringde jag runt alla som bodde i närheten för att höra om någon kunde passa dom tills jag var klar. Till slut fick jag tag i ena grannparet och dom kunde ställa upp. Guld värt!

...och med skruvmejseln.

När jag och barnen sen kom hem nattade jag J och sen satte jag och M igång att montera ihop picknickbordet. M hjälpte till för fulla muggar och tyckte det var kul.

Han sa att han tyckte att vi var värda lite fika och självklart passade vi på att inviga picknickbordet när vi monterade klart det. Även våra katter Nova och Ozzy passade på att göra oss sällskap, fast Nova var mest upptagen att flyga på Ozzy när han minst anade det.

