Jaja, det är JAG!

Idag har varit en sån där mörk och trist dag, men jag har försökt att tänka positivt och jag ska, nej, vill få rutin på Jag är bra-boken. Jag har märkt att när jag skriver i den så tänker jag mer positivt och verkligen anstränger mig till att förändra mitt tankemönster.

Nu ska vi strax iväg till Länna och Handen. Jag vill det. Jag vill bla in på BikBok, Ginatricot, Lindex, Wilma’s, ÖB, Rusta och Eko. Sen har jag en känsla av att pojkarna vill in på BR en sväng. Vi får se vad vi hinner med och orkar. Vi startar nog i Länna till att börja med. Tanken är att det blir middag på McDonalds eller Tacobar. Gottigott.

Förresten jag har haft mitt körkort i över 1 år nu. Det känns verkligen befriande att ha körkort. Just nu så står min röda fara på parkeringen och kan inte köras för jag behöver nya sommardäck till den, så det blir att köra peugeoten så länge. Den flyger man fram med.

