Vilken otroligt varm dag det har varit idag. Sisådär 20*C eller nått. Det kändes helt fel att ha på sig mörka kläder, så jag tog och passade på att ta mig en liten shoppingtur när jag ändå var i Nynäs. Det blev en del, nämligen ett par korta jeans shorts, ett par korta demin shorts, 2 st 3 pack vita sneakers från Get dressed som hade 30% rabatt på hela sortimentet, 3 st vita linnen med brodyr i framkanten från Vero Moda och 1 st vitt basic linne, 1 st vit topp med brodyr och 2 par vita sneakers från Lindex som var på REA. 😛

Det jag saknar nu är leggings och lite tunikor och ev. några fler shorts och linnen.

Vill ni att jag tar och lägger in outfits bilder eller liknande i bloggen eller kanske rentav fler bilder på mig? Jag ser inte längre ut som på avataren eller bilden i om bloggen.

