Shakti med 6000 akupressurpiggar

Igår och idag så har det varit marknad nere i byn. Barnen älskade det och godis i mängder blev det. Det blev även en ny vit liten handväska och ett par svarta leggings med spets till mig. Även en spikmatta inhandlades. En grön en som ger lugn, harmoni och själslig balans.

Jag har precis legat på den och är alldeles rosig om kinderna. Jag provade dynamic programmet som är 55 min långt som tydligen ska vara uppiggande och ska stärka vitaliteten hos en.

Det var en upplevelse kan jag säga. Brännande känsla som avtog efter hand som kroppen utsöndrade endorfinet. Spikmattan kan tydligen lindra bla depression, stress, låg energi, migrän och spänningar så det är värt att prova och se om det blir något reslutat för min del, med andra ord lär bli en återkommande kvällsritual för mig.

