För en tid sen klantade jag till det enormt, jag tappade min fina Sony Ericsson C902 som jag inte skaffade för alldeles så länge sen i vattnet och tja först fungerade den inte alls och jag förlorade alla mobilnummer då alla tydligen var inmatade i själva telefonen och inte i sim kortet. Visserligen gick det att starta den några dagar senare, men allt i mitten på telefonen är inte som det ska. Trycker man tex på 5 blir det 25, 2 blir 52 osv. In i menyn kommer man inte heller, så jag gav upp till sist.

Ett tag använde jag mig av en gammal Samsung, men sen kom jag på att jag hade en Nokia N73 liggandes med något fel som jag dock inte mindes riktigt, men som tyvärr var låst till 3, så jag lämnade in den och fick den upplåst. Visst är det fel på den, den glappar osv och sen i onsdags så hör man kan knappt den som pratar när man ringer någon. Handsfree kanske funkar? Man kan nog lugnt säga att jag inte har tur med mobiltelefoner!

