Min baby, Sony Ericsson C902 kom i torsdags och jag har under helgen bekantat mig med den. Från fredag till lördag så har även min mamma varit hos oss för att fira M som fyller 4 år imorgon och det har varit trevligt. M fick en riktigt häftig brandbil som både låter och kan spruta vatten av hennes och hennes man. Den är verkligen hans favoritleksak just nu.

Igår hade vi kräftskiva och efteråt blev det vin, ostar och kex. Mysigt!

Bilder kommer sen när jag lärt mig hur man för över dom från min C902.

Idag kom Anders mamma och hennes sambo, RL, och firade M. Det blev fika och en hel del lek. M fick ett elektriskt akvarium med fiskar. Jätte fin! Den ska få husera på fönsterbrädan i hans (och Js kommande) rum. Imorgon kommer vi fira honom mer och själva barnkalaset där hans kompisar är bjudna är veckan efter och han har beställt en fotbollstårta då. Vad jag gör imorgon vet jag inte riktigt.

Nu till kvällen har jag påbörjat delkurs 2 och läst dom 3 kapitel det gäller. Imorgon tänker jag påbörja obligatoriska inlämningsuppgiften och i övermorgon de 2 extra uppgifterna som krävs för att få högre betyg. Jag passade även på nu till kvällen och kolla om jag fått något betyg på mina inlämningsuppgifter och såg att jag fått en notis i Fronter där hon skrev vad jag skulle göra för att få MVG och att det jag gjort var VG. Suveränt!

