Bild: http://www.uberphones.com/

En ny baby är på ingång. Operatören 3 som jag har nu är kass här ute på landet. Jag vet inte hur ofta det är som jag ska ringa någon och får texten Ingen täckning eller Anslutningsfel eller får sura kommentarer av folk för att jag inte svarar då dom ringer eller smsar mig pga att jag inte kan.

Krav: en välfungerande kamera (eftersom vår digitalkamera är trasig), videoupptagning (så man kan spela in barnens små upptåg), kalender (för att hålla reda på alla måsten), bra batterihållbarhet (så den slipper ligga på laddning jämnt och ständigt) och hög samtalstid (så man kan prata länge utan att behöva vara rädd att batteriet tar slut efter 2 korta samtal).

Det blev Comviq Kompis och ett nytt lätt nummer. Jag hoppas den kommer inom kort. Jag är som ett barn på julafton just nu. Hoppar och studsar, eller nått.

Längtar! 😀

