Idag på morgonen då jag vaknade och kom ner så misstänkte jag att något inte stod rätt till när jag såg båda katterna inne, så jag tittade ut genom fönstret och såg att det regnade en hel del ute. Jag förstår fullt ut varför dom inte var ute.

Idag har jag och pojkarna pysslat desto mer här hemma. Vi har gjort tvålar i olika formar, målat och gjort gipsfigurer som bla blev magneter.

Jag har även dragit iväg en till beställning till Panduro för A efterlyste att få göra tvålar som ser ut som bla snäckor och sen så blev vi riktigt sugna på att göra ännu mera gipsfigurer.

Till middagstid så kom MR på besök och vi åt middag ihop som Anders hade gjort; krämig kycklinggryta med ris och sallad, och sen blev det efterrätt; kladdkaka med grädde. Under tiden passade jag även på att baka 2 st rågsiktslimpor, men tyvärr så hann han inte smaka.

Mina auktioner som jag haft ute med utrop 1:- har avslutas under kvällen och jag har fått allting sålt. Super! Jag har en trave till med saker som ska sättas ut.

Love is in the air! 😉

