Idag var hela familjen iväg till Åkersberga och det var nog första gången som åtminstonde jag satt min fot där och det verkar riktigt mysigt där borta. Vi for nämligen bort till Therese och hennes familj för hennes make fyllde år. Therese hade sagt att vi inte hade behövt köpa något, men det kändes dumt att komma tomhänt så vi köpte en vit våreld och en vit kruka som den fick stå i. Sen om dom har gröna fingrar, det har jag nollkoll på. Barnen lekte och tjoade och vi fikade. Nu kommer vi, efter begäran från A att planera in en övernattning hemma hos oss med dom samt den efterlängtade kryssningen.

På vägen hem stannade vi till vid Rusta i Arninge där jag sprang in och köpte lite saker inför min skolstart på måndag. Boken för övrigt som jag hade hoppats på igår var tyvärr såld så det blir att leta vidare, dock ingen panik än.

Dagen till ända så har jag insett att mina nya gympaskor ‘LOVE IS LOVE’  har gett mig rejäla skavsår.

Ajajajaj.

