Vi har gett upp hoppet om att finna två vita Expedit bokhylla i den storleken som vi vill ha begagnat, så det blev en IKEA tur för mig och A där det inhandlades åtminstonde en till hans rum och vi ska försöka få tag en begagnad till M och J, men får vi inte det så blir det väl en ny därmed. Det inhandlades även en massa annat till barnrummen såsom Nöje lådor, Minnen Fackla vägglampaKaxig taklampa samt lite annat smått och gott bla till köket.

Jag fick hjälp av IKEA medarbetare att få in den 13 kg tunga bokhyllan och självfallet lyckades han knocka mig med den rätt över näsan. Det kändes, men det kunde ha gjort ännu värre och hur pinsamt hade det inte vart om tårarna började spruta då? Han skämdes väldigt mycket över det märkte jag, men jag sa att det var lugnt och jag tackade för hjälpen med kartongen.

Nu har vi att göra för en stund eller två. 😛

