Idag startade jag dagen med att gå upp baka scones (laktosfria) kl 7(!) på morgonen till mig och barnen. Mums!

Igår blev det inget pysslande med galgarna. Istället blev det att rensa, rensa och åter rensa, dock inte klart.

Anders for iväg igår och hämtade ut paktet åt mig med alla mina pysseltillbehör som jag inte kunde hämta ut igår pga att jag inte hade någon form av ID med mig.

Idag fortsatte jag äntligen med pysslandet av galgarna. Det har verkligen varit roligt! Under tiden så satt A och M och målade med vattenfärger samt kollade igen alla häftiga knappar. Lille J lade knappar i ena skopan till den andra som kom med posten idag som var en helt underbar vinst från Tradera. Våran lilla perfektionist!

Jag har även gjort två askar som kommer få vara i duschrummet och sen kommer jag även göra toalettsisten matchande. Vad vi ska ha i dom vet jag inte riktigt, så kom gärna med förslag.

På eftermiddagen så fick vi besök av Sanna P och hennes barn. Det var lika trevligt som alltid och speciellt nu med tanke på att det var länge sedan vi sågs. Barnen lekte för fulla med varande både ute och inne, men jag tror nog tusan dom glömde ta med sin keps och solhatt som dom glömde kvar sist…

Trallalala-laaaa! 😛

