Jag har blivit utmanad av Josefinaste.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

  1. Handla färskvaror
  2. Hämta ut mitt Panduro paket
  3. Ringa Försäkringskassan & G4S
  4. Städa barnrummen
  5. Pyssla med och utan barn

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var jag 15 år och skolkade en del från 9:an pga att jag blev utstött och mobbad i klassen och skolan för att jag inte passade in i mallen hur man skulle se ut, tycka tänka, vara och samt för hur mina hemförhållanden var. Dock var skolan ändå det som gjorde så jag orkade kämpa vidare. Mitt ljus i mitt mörker. Jag hade inga IG utan en del G, VG och MVG i betygen trots allt. Det var även det året jag äntligen hamnade i fosterfamilj efter egen begäran samt började gymnasiet och ett helt nytt liv för mig visade sig.

Ställen du bott på?
Alltför många ställen.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

  1. Flytta till ännu större
  2. Köpa saker till hemmet
  3. Köpa en till bil, gärna en jänkare
  4. Hitta på en massa saker med familjen
  5. Lämna bidrag till Stadsmissionen regelbundet

Jag utmanar Therese, Christian, Anna, Sanna P & Majsan.

