Idag har jag mått bättre i omgångar, men långtifrån frisk. J han är heller inte kry och det har man märkt mer och mer på andningen och orken från hans sida. Förhoppningsvis mår vi bättre imorgon. På sätt och vis känns det skönt att vi är sjuka nu när det inte är det bästa vädret utanför dörren, så då behöver man inte ‘skämmas’ över att man är inne flera dagar i rad.

Idag har det kliat ännu mera i mina fixa-nerver. Jag har mina aningar att det kan vara för att man inte är ute som tidigare och att man efter ett tag helt enkelt blir less på att stanna inne. Tyvärr så är det så just nu att jag känner mig svimfärdig vid minsta ansträning så att försöka vara ute är helt enkelt bara att glömma. För att komma till det jag började berätta om så har jag påbörjat en förvandling. Jag ska nämligen göra om våra trista Bumerang galgar från IKEA till shabby chic stil. Slutresultatet kommer ni att få se när det klart, men just nu kan jag inte så mycket för jag inväntar lite material från Panduro som bör komma under veckan, men fram tills dess får jag göra det jag kan.

Nu är ni nyfikna va? 😉

