J och jag mår inge vidare idag heller, men trots det så har det kliat i mina fixa-nerverna, så jag satte igång och slipade en 2 plans hylla, min barnstol som jag fick av mormor och morfar år 1985 och en liten pall som jag gjorde i träslöjden i åk 4 och målade alla dom vita. Bilder kommer senare.

Idag så lyckades jag även på något vis spräcka min ena rotfyllda kindtand, så jag måste försöka få tag i en tid hos tandläkaren. Som tur är så gör det inte ont, men jag är rädd för att dom blir tvungna att rycka ut den…

Idag har det blixtrat och dundrat som bara den. Jag är egentligen inte rädd för blixtrar, men idag blev jag det för dom kom för nära – närmare bestämt rakt ut i våra elkontakter blixtrade det! Det slog ut vårat larm så jag var illa tvungen att ringa larmcentralen för den höll på och tjöt och under tiden så ser jag hur det blixtrar ur elkontakterna och lampan i vardagsrummet. Jag var livrädd! Samtidigt så var man tvungen att hålla modet uppe och vara lugn inför barnen så gott som möjligt.

Nu på kvällen började det igen, men som tur var så var det inget i vare sig elkontakterna eller lampan. Nu verkar det dessutom har lagt sig, för det är säkert närmare 1 timme nu sen jag hörde åskan och såg blixtrar.

