Idag har jag inte mått något vidare alls. Dunderförkyld och det blev ännu värre efter att jag sovit på soffan en liten stund. J har blivit det han också, men trots det så leker han på för full rulle här hemma. Tänk om man också hade den energin trots att man är sjuk. En annan är tyvärr svimfärdig vid minsta lilla ansträning, huvudet dunkar som att det ska sprängas, halsen ömmar och näsan är igen täppt.

A och M har varit på kalas hos ena grannen idag och vad jag förstått så har dom haft roligt. Under tiden trotsade jag sjukdomstillståndet och gjorde kokostoppar och kärleksmums (laktosfri) för Anders mamma och RL kom senare på besök hos oss och då bjöd vi bla detta på fika.

Nu ska middagen strax påbörjas, tacos, men det får nog Anders göra själv. Jag ska nog bara ta det lugnt och sen blir det nog sängen efter maten.

