Ikväll begav jag mig iväg på en kvällstur som jag gjorde igår utan barn och sambo. Anders ringde och hörde om matbordet jag fann igår fanns kvar och det visade det sig göra så jag for iväg till Ingarö och hämtade hem det. Det hade lite skavanker, men jag ska ändå fixa till det så det gör inget, men det projektet börjar jag först med efter Göteborgstrippen.

På vägen ut dit så såg jag något gå längst vägrenen. Det var en älg, så jag saktade ner och krypkörde eftersom jag ändå inte visste vart den tänkte ta vägen. Jag passade även på att fota den, men det vart inte så jätte bra bilder och strax därefter gick han upp på min högra sida och bara stirrade mot mig.

När jag sen skulle fara hemåt efter att ha hämtat bordet, som jag som tur var fick hjälp med att få in i bilen, så var jag nära på att köra på en räv som tyckte att den skulle korsa motorvägen. Det var 2 andra bilar bakom mig och jag har svårt att tro att dom lyckades väja…

Sen när jag väl kom på våran landsväg här utanför oss så ser jag dessutom 2 små rävungar korsar bilvägen. Så himla söta så!

