Runt kl 21.30 ringde Anders mig. Han berättade att han vart vaken i 30-45 min och att han precis fått tillbaka telefonen. Han är omtöcklad, men relativt pigg ändå och väldigt hungrig, men han ville inte ha sjukhusmaten som han blev erbjuden, men jag lyckades förhoppningsvis övertala honom. Han är än så länge kvar på sjukhuset och jag sa till honom att det är bäst om han ligger kvar där över natten även fast han inte gillar den idén så mycket.

Tydligen gick operationen till som så att dom snittade pungen och skar loss båda testiklarna och sen lät dom återhämta sig utanför kroppen för att sedan sy fast dom igen, eller har jag missuppfattat det hela? Det var bara en av testiklarna som hade snurrat till sig, men för att förhindra att den andra ska göra det så gjorde dom så.

Nu har oron släppt en del.

