Härom kvällen så hade jag fått ett mail om att Denise Rudberg givit ut någon bok igen, vilket för mig blev lite chockerande, för när vi var på Kreta så umgicks vi en del vid poolen med en med det namnet, hennes två barn Calle och Loppsan och hennes väninna som var jätte trevliga. Loppsan och A fann varandra och var riktigt söta.

Det visade sig helt enkelt att det var självaste författaren ju, chic-drottningen!

Anders visste att hon skrivit böcker, men jag hade inte den blekaste och nu när jag kikat runt vad det är för böcker så ska jag nog investera mig i ett par eller så av dom. Hon verkar ju skriva på ett sådant sätt som jag gillar och hon bloggar också och det är desto roligare, men tyvärr så kan man inte kommentera.

Vet du vem hon är? Har du läst några utav hennes böcker? Vad tycker du om dom?

