Jepp, så är det tyvärr.  Värken i lederna har vart mild idag. Halsontet och kraxandet är värre. Jag hade knappt någon röst alls idag och orken var verkligen inte på topp så det blev att vara hemma och tvätta, städa och pyssla med barnen. Lika bra det med tanke på att vi snart far på semester.

Jag passade även på att titta runt på Blocket där jag letade efter framförallt skrivbord/ skolbänk, och sängbord/ liten byrå/ nattduksbord. A har ingen ordning och reda i sitt rum och nu är planen att få ordning och reda där och det som saknas mest därinne är förvaring och det får inte vara för stort, för högt osv. Jag skickade iväg lite förfrågningar och fick napp på en som jag fastnade ganska så snabbt på, en skolbänk med stol från 70 talet som blivit vitlackad. Imorgon ska jag fara iväg och hämta den. A fick välja mellan den och en annan och han fastnade, precis som jag, på denna. Något sängbord/ liten byrå/ nattduksbord fann jag inte med bild som jag fastnade för, men jag har mailat en om bild om ett vitt nattduksbordet Hemnes. Jag kikade runt på IKEA, men fann bara en massa avlastningsbord, så jag vet inte om det är någon av dom.

Jag passade även på att kika runt efter en gungstol och fann en helt underbart vacker en och väntar fortfarande på svar om den finns kvar eller inte. Det bästa av allt den var nästan gratis! Jag tittade även efter loftsängen Vrådal som jag eventuellt vill ha inne hos M och J (han har inte flyttat in dit än, men tanken är att han ska det någon gång). Jag mailade några stycken, men det viktigaste av allt är ju att jag får veta om den är för hög med tanke på att vi har snetak…

Det blir säkert bra när det blir klart! 😉

