Igår for jag iväg till HW och MW i Valla med barnen. Det var nog den längsta bilresan jag hitintills har gjort helt alena. 1 tim 40 min skulle det ta enligt Eniro, men det tog längre tid. Jag tror inte att dom räknar med rusningstrafik m.m som man hamnade i, men fram kom vi till sist.

HW rengjorde min bärbara dator som för länge sedan råkade ut för en alltför tråkig incident. Jag är evigt tacksam! Jag har faktiskt glömt bort den, hur man nu egentligen kan göra det, men men… Barnen stojade och hade roligt och vi andra pratade och fikade samt så åt vi middag där. Det blev som så att vi stannade kvar över natten, dels blev det så sent och dels kände jag att jag hade för ont för att orka köra hem. Vi for hem idag på dagen, dock körde jag av för tidigt så jag körde genom Gnesta osv, men men hem kom vi i alla fall.

Under går kvällen så blev min röst mer och mer kraxig. Det blev att dricka lite te med honung och det lindrade en del och imorse då jag vaknade var det värre. Jag låter som en kråka minst sagt. Nu så har det även börjat göra ont. Jag kan ju inte hinka i mig en massa te och honung eller hur?

Utöver det halsonda så har jag haft sen iförrgår extrem värk i lederna som kommer och går. Just i skrivandets stund så känns det väl okej, men det är mer än vanligt. Jag tog alvedon forte för en stund sen, men det verkar inte ha hjälpt ett dugg.

Suck. 😦

