Idag så for vi iväg till ALB. Anders släppte av mig och J så han och A kunde fara tillbaka till Sachsska Barnsjukhus (M blev lämnad tidigare på dagis). När Anders åkt iväg upptäcker jag efter ett tag att jag glömde ta skötväskan med blöjorna, tvättservetter och extra kläder i…

I väntrummet så började jag känna panik. Speciellt när man fick se en liten flicka i skena och självklart av väntan.

När sköterskan kom för att visa in oss på ett rum passade jag på att förklara läget med att jag glömde skötväskan i bilen och att dom befann sig på Sachsska och inte hade någon möjlighet att få tag i dom så jag fick en blöja och den behövdes verkligen för J lade en stor laddning med bajs precis innan jag skulle klä av honom inför undersökningen!

När barnläkaren sen kom in och undersökte J så kände han efter flera gånger och kom fram till att det var inget fel alls på hans höft, så han behöver ingen skena!

Det var verkligen skönt att höra! 😀

